hoi...meh la singgah !!!!

Walaupon pointer macam gampang, tapi aku bahagia di sini...



Friday, November 5, 2010

Galas dan Batu Sapi =)

semalam. ada la sembang dengan seorang sahabat. pasal galas dengan batu sapi. bukan isu besar pun. cuma BN menang. PR kalah. isu besar ? TAK... menang besar ? YES !!!

pertama sekali, ini bukan blog provokasi politik. bukan juga blog keji - memaki. paham ? bagus sekali. nah 2 kupang.

takziah PR kalah. orang kata takde rezeki. atau lebih tepat lagi "DAH TAK DE ORANG NAK UNDI".

maksud aku, bukan xde langsung orang nak undi. ada. tapi sikit. harap jangan kecil hati. diulang, ini bukan blog provokasi.

btw, aku hormat kawan-kawan yang memilih PARTI BULAN PENUH atau PARTI BULAN GERHANA atau yang lebih extrem, PARTI ROKET. ada ke yang undi roket ? ada. aku percaya seorang yang akan undi roket. rumate aku.. haha..

kita berkawan bukan atas dasar parti bukan ?

:'')

************************************************


p/s : jom daftar sebagai pengundi. dengar kata Pilihan Raya 13 is tahun depan. jom pangkah dacing. undi aku tidak rahsia. =) * ISLAM IS THE WAY OF MY LIFE. no doubt~~~

7 comments:

Anonymous said...

xsuka

::diachewa:: said...

ai xdftr g ke...org dh tgl nk p pangkah ja...hhuuuu

Naufal said...

sembang pumpang2 tapi mendaftar nye belom lg.. so ibarat cam sembang kosong kedai kopi hehe.. betoi2 berkawan bkn dasar politik.. kawan tetap kawan.. politik tetap politik..
betol2 kene percaya kepada rezki..
setiap yg terjadi ada hikmahnya..
dah matang dah bagus nie rupernyer huhu.. =)

kamuS said...

sy da mengundi..skali!..
sy pangkah bulan~
arap maklom =)

::diachewa:: said...

sy pangkah ikan...

Cik Miza said...

saya nak pangkah jugak lah. tapi pangka apa dapat duit?? haha

Anonymous said...

cik miza pangkah saya..sya pangkah dap