hoi...meh la singgah !!!!

Walaupon pointer macam gampang, tapi aku bahagia di sini...



Wednesday, February 16, 2011

cakap pandai la..try buat tengok !

kadang - kadang, kita selalu lupa.

kawan yang kita selalu kata belakang, kawan yang selalu kita pijak kepala, kawan yang selalu kita maki; orang itu lah yang pertama sekali yang akan tolong kita waktu kita susah.

kehidupan memang pelik bukan?

bukan aku x sayang kawan. ada sampai satu tahap aku lebih sayang kawan aku dari aku sayang keluarga aku sendiri ( TOLONG JANGAN TANYA KENAPA.TQ )

aku tahu "ang" tgh baca post ni. aku maaf kan ang. ang pon maaf kan la ak. sekarang bukan masa nak carik salah sape. cuma ak x dapat hidayah lagi. tunggu la sok lusa. =)


p/s esok ade quiz. konfirm fail. u know what, i dont give a damn !!! n im proud wit my failure.

3 comments:

::koizora_ emy:: said...

mcm mane kwn yg kita hrpkan tuh tk tolong kita msa susah??..-.-

amir bagus~ said...

ala emy...name pn kawan =)

::koizora_ emy:: said...

kawan time susah mmg pyh nk crik..:)