hoi...meh la singgah !!!!

Walaupon pointer macam gampang, tapi aku bahagia di sini...



Tuesday, March 29, 2011

kadang2

Rasa nya udah lama x update blog. Fuhh fuhh.tiup sikit. Dah bersarang gamak nya blog aku ni. Bukan x singgah kadang2. Hanya sekadar lalu tanpa mahu meninggalkan tanda. Seperti aku melalui blog hea misalannya. Sekadar lalu tanpa mahu singgah. MALAS !

Kadang2 ada kejadian biasa, yang jika kita lihat kembali, boleh membuatkan kita tersenyum sendiri. :D
Dan malam tadi perasaan itu datang kembali. Aku tak undang, automatic dia datang.

Malam tadi aku makan malam bertemankan nasi goreng biasa dan teh ais. Boleh di katakan itu rutin sama setiap malam. Ok. Lupakan perihal nasi goreng yang biasa dan teh ais terlebih susu. aku benci.

Kadang2 aku lupa untuk bertanya khabar pada si “dia”. Kadang2, (tapi x selalu) aku ingat yang “dia” tak ingat kat aku. Kadang2 jugak aku tak sedar apa yang aku cakap, apa yang aku luah, apa yang aku buat, apa bahasa aku guna, apa yang aku ketawa, apa yang aku ungkit, apa yang aku tengok, apa yang aku lupa, apa yang aku suka, apa yang aku benci, apa yang aku itu, apa yang aku ini, apa yang aku. sudah !!!

aku bukan malaikat. jauh sekali Nabi junjungan. jauh sgt. aku hanya manusia (kalau layak di gelar manusia). asal aku dari pancutan air mani ayah aku,lantas bersenyawa lah bersama ovum dari rahim mak aku.



Ahh…

Perasaan gila babi apa ni ???

2 comments:

Anonymous said...

jgn rumitkn hidup...tke cre d musim banjir2 ni=)

Naufal said...

sabar ye abon~~