hoi...meh la singgah !!!!

Walaupon pointer macam gampang, tapi aku bahagia di sini...



Wednesday, September 1, 2010

selamat hari raya boh =)

salam aidilfitri kepada:

mak n dad yg tgh maen air dlm swimming pool tuh...

kedua2 kakak ku yg telah berkahwin.keluar2 la dr bilik tu, meh tulung cabut rumput kat laman ni.

kedua2 adik perempuan ku yg budget cun. dah la.jgn la mtk duit kat aku lagi nak beli mekap.aku pon xlarat nak pow dad dah.

sahabat2 yg berada di mana2 sahaja, maafkan aku kalo aku wat silap. terkasar bahasa, terkasar perbuatan.

diri ini tidak sempurna.dan tak mungkin jadi sempurna. aku selesa begini.maaf kan aku atas ketidaksempurnaan diri ini.

semoga berjumpa lagi tahun hadapan.

p/s target raya nie nak g rumah janda anak satu kat kg sebelah..huhuhu

8 comments:

::are_dek emy:: said...

hehehe....lwk btoi...
camat ari raye gk...

amir bagus~ said...

haha
otak ngah biol gini la
nyte
samat hari reraya..
maap zahir baten

~::chewa::~ said...

suke gmbr kt atas tu....

samat ari raya...lalalaa

amir bagus~ said...

terima kasih chewa...=)
selamat hari raya gak taw....

fndrocka said...

p/s: apa motif kau nak ke rumah janda tu...nak minta.kuih raya ke

Anonymous said...

slmt hri rye....
kmu ni perokok tegar???
kte nk stop??
xperlu jd smprna but try 2 b gud boy k!

b.u.n.g.a said...

happy raya day!
jgn lp bwk balik kuih rya jawa taw..

BangunBerdiriBerlari said...

dah raya ni...
dapat jumpa janda 2 x? haha