hoi...meh la singgah !!!!

Walaupon pointer macam gampang, tapi aku bahagia di sini...



Wednesday, March 24, 2010

ak doakan die mendapat yg terbaek..itu saja~

waktu baby lu..kite suke menangis...sal benda kecik pon,nak menangis...

bile umo da up sikit,ak da semakin lupe macam mane nak menangis...kite slalu dgr org ckp yg org lelaki kalo menangis ni x brutal, dayus,pondan,bapok..dll...

tp peristiwa semalam mmg betul2 membuatkan ak mengalirkan air mata..pergggghhhh.......sedihnya...........skang aku da mula ingat mcm mane nak menangis..

:""(

bro...gua respect same lu la..muke lu mmg ganas plus otai...tp bila lu menitiskan air mata..gua xsampai ati lihat lu bersedih camtu..gua paham perasaan lu....mmg saket ati kalo org buat gitu...tp naseb baek tuhan msih syg sama lu..tgk..gua da ckp..tuhan bukan sengaja nak timpakan sesuatu bala kat hamba-nya..tp mesti ade reasons dan consequences die..lu cume perlu tabah je..dats all!!

tp ckp mmg senang kan...x sesenang macam lu yg terpaksa hadapi sume ni...tp xpe la...prob lu da setel skang..so..epy2 je skang...n gua nak cakp yg

+ GUA MMG SALUTE SAME LU...LU MMG SEORANG YG GENTLEMEN....


DAN YG TERAKHIRNYA...AKU SELALU MENDOAKAN SUPAYA KAMU SELALU MENDAPAT YG TERBAIK DALAM HIDUP KAMU...ITU SAJA~

p/s encik remy..sok malam kite buat satu lg sesi luahan perasaan kat siam deh...tp kurang 1 korum...pokcek g ganu...hehehe

7 comments:

Anonymous said...

kita da cube mcm2.....usaha,doa, twkl, tp xdpt.....knpe???? pnt nyer asyik mengeluh....... nape mst mengeluh???? kita xyakin dgn ketentuan ILAHI ker???? ermmmmm....
setiap ape yg ALLAH rencana kan tentu ade hikmah nyer...... kita sntiasa nk kan yg terbaik tp kita terlupa yg perancangan ALLAH lah yg terbaik.....DIA lbh mengetahui aper yg terbaik utk setiap hamba NYA..... setiap kesedihan+kedukaan+kekecewaan yg berlaku akan berlalu dgn kebahagiaan+kegembiraan+kesenangan+kelapangan pd mse akan dtg....(insyaALLAH)
ALLAH XKN UJI KALU KITA XMAMPU...
sbnr nya bnd ni di tujukan utk dr sndr jgk yg kdg2 tewas dgn emosi dan bisikan2 yg xsepatot nyer......
may ALLAH bless=)~~ insyaALLAH yg lbh baik sdg menanti dan akan tibe, doa dan usaha dgn pnh tawaduk... be strong~~

ery said...

sape dak tu ..cianya ..dia..aku dokn yg terbaik tuk kwn ko 2.. c u guys

amir bagus~ said...

tanx ery..tank pengkumen yg di atas tuh... =)

~::chewa::~ said...

Allah uji kita kerana allah sayangkan kita...

aredek emy said...

sabar eh amir....ALLAH sgt syg pd org yg sbr....we always ur side...=)

Che Ery Che Aziz said...

lor amir nape sedihh..aku pun xduga kn terjd gitu kt aku..aku xmau ingt lag

amir bagus~ said...

bagus..xyoh nak ingat n buat lg...=)