hoi...meh la singgah !!!!

Walaupon pointer macam gampang, tapi aku bahagia di sini...



Sunday, October 17, 2010

orang lain pun penting jugak bai

pernah aku cakap sekali dulu, diri kita mesti dapat yang terakhir.

bukan bermakna diri kita tak penting.

dapat takpe. tak dapat pon ok. no hal!

kalau di bahagi tambah dan tolak, setiap perbualan aku seharian banyak-nya guna perkataan "AKU".kurang nya perkataan "KAU".

penting diri mungkin? =(

+ AKU rase aku nak makan kat ayam pedas malam nie..

+ AKU nak tengok bola Man U.xmo Arsenal

+ jom ikut AKU...

+ AKU nak itu...

+ AKU nak ini...


aku kena ingat.
bukan semua orang nak dengar masalah aku.
bukan semua orang boleh terima lawak bodoh aku.
bukan semua orang nak dengar pendapat aku.

***************************************************************

dari boh taufiq aka sepak kertas

ku tahu apa kau rasa..
bermain-main di minda..
dalam dunia maya..
banyak bermuka-muka..

aku atau dia..
tak semua sama..
semua di lalui..sejarah..
siapa tak pernah salah.. =)

sambungan :-


p/s : lagi karya terbaik dari boh sepak kertas. ada masa. lawat lah blog beliau.
http://www.bangunberdiriberlari.blogspot

9 comments:

Cik Miza said...

lama rasanya kita x bersua di alam nyata atawpn maya.

amir bagus~ said...

cik miza =(

Naufal Zaidi said...

lama juga rasanya kita x bersua di alam nyata atawpn maya.=]

kAmuS said...

xper bagus~meh nk tlg jawab tok nopal..

nopal poyoss!!!! wat laksa kt kami lak sok..xkira!!!!!!!!

Cik Miza said...

amir =((

NAK LAKSA JUGAK!! X KIRE NAK JUGAK!

Naufal Zaidi said...

kamus n miza : ok nopal wat meggie asam laksa ek?? ok?? haha

BangunBerdiriBerlari said...

apa yg boh dok merapu ni? hahaha

amir bagus~ said...

ak pon xtaw boh..ntah...huhu

cik an rahman said...

meaningful...